Zwroty
Zgodnie z treścią art. 14 ustawy o prawach konsumenta konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i co do zasady bez ponoszenia kosztów.
Reklamacje
Jeżeli zakupiony w naszym sklepie produkt ujawnił wadę zawsze możesz złożyć reklamację.
Jak złożyć reklamację?
- Poinformuj nas o chęci złożenia reklamacji droga mailową na adres biuro@sztukat.pl
Jeśli zauważysz, że przesyłka mogła ulec uszkodzeniu podczas transportu załącz zdjęcie uszkodzonej paczki wraz z towarem zaraz po otwarciu. Poproś także kuriera / firmę kurierską o sporządzenie protokółu szkody oraz dołącz jego zdjęcia do wiadomości. Jeśli reklamujesz towar w związku jakimiś wadami niezwiązanymi z procesem dostawy, prosimy o przesłanie na maila dokładnych zdjęć, które przedstawiają wadę produktu. - Poczekaj na naszą odpowiedź, w której wstępnie ocenimy, czy zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.
- Spakuj reklamowany towar wraz z informacjami kontaktowymi, dowodem zakupu i wyślij na adres:
Sztukat Karol Bałakier
ul. Michała Kajki 11,
15-507 Białystok
tel. 535 790 555 - Obowiązkowy dopisek „Reklamacje”.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas reklamowanego towaru, o czym poinformujemy Państwa e-mailowo lub telefonicznie.